Öka antalet besökare på din blogg!

Att få fler eller nya besöka till sin blogg är inte alltid det lättaste. Eller är det?

Jag vill tipsa er om en sida som heter www.mer-trafik.se som går ut på att din blogg visas för andra användare på sidan när du besöker deras.

För att kunna få andra medlemmar att besöka din blogg måste du ha poäng på ditt konto. Du får 150 poäng när du registrerar dig, och varje gång din blogg eller hemsida visas för någon annan kostar det dig 3 poäng. Det betyder att du garanterat kommer få 50 nya besökare! Men poängen är otroligt lätta att tjäna ihop! Varje gång du besöker någon annans sida eller blogg tjänar du 2 poäng. Så det är bara att klicka runt och kolla in andras sidor och tjäna en massa poäng så många kan besöka din sida sen.

Klicka på bilden under för att bli medlem!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan hur är det med dig då? =)



du får jätte gärna rösta på mig här http://mellisoellis.blogg.se/

jag är i final. Frida är jag =)

2009-07-10 @ 11:05:05
URL: http://fribor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0